fredag 14 mars 2008

Fina vänner

Så glad jag blir när jag märker att andra länkar till mig, och lite extra glad när helt oväntade gamla kompisar dyker upp och tipsar om min lilla fanzine-björn!
Idag upptäckte jag att en hel massa folk kommit in för att Jesper Hammarström länkat till mig, så då måste jag givetvis försöka återgälda tjänsten och länka till Jeppes blogg. Jeppe är gammal vän till mina gamla vänner herrarna Alarik och Bergström och är en grym fotograf.
Och när jag ändå pratar foton kan jag väl lika gärna länka till min egen fotoblogg och min bäste Christophers fotoblogg också. Alla länkar finns förstås alltid i länklistan till höger.
Tänkte också passa på att berätta lite kort om Fozzie för eventuella läsare som inte var med på papperstidningstiden (som för övrigt kommer tillbaka, när jag har ett fullt nummer): ja, artiklarna på fozziefanzine.com är väääldigt långa. De är antagligen alldeles för långa för att bloggas egentligen, men eftersom det här ju helt enkelt är min papperstidning fast på nätet så är den som den är. Jag läste en gång en beskrivning av Fozzie där det stod att det var samtal, snarare än intervjuer, och det tyckte jag var en bra beskrivning. Min fanzinefilosofi har alltid varit att gillar man bandet/artisten så vill man veta mycket om dem, och då kan Fozzie vara en bra källa. Så: läs så mycket ni orkar helt enkelt. :)
(Jag har förresten försökt få till det så att man bara ser början av artikeln direkt och sen får klicka sig fram för att läsa allt, men blogger vägrar låta den funktionen funka...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag ser att någon hittat till mig från dig. Allt hänger ihop.