tisdag 23 oktober 2018

Exklusiva ljudklipp från Universal Poplab-intervjun i Fozzie 12

Jag är så glad för alla intervjuerna jag gjorde för Fozzie 12, men jag får nog ändå säga att Universal Poplab-intervjun är lite av en favorit. När jag intervjuade dem första gången 2007 var det så fantastiskt trevlig stämning och jag blir alltid glad när jag tänker tillbaka på den. 
Christer Lundberg är en av de mest sympatiska radiopratare jag vet – och att prata med honom i verkligheten känns nästan overkligt. Ungefär som när jag för cirka tio år sedan var med i ett avsnitt av tävlingsprogrammet Popsmart som leddes av legenden Kaj Kindvall: att han pratade med mig istället för till mig ut ur radion, det var ju helskumt, men också väldigt roligt. Så att sitta vid ett köksbord med Christer, som även i verkliga livet är supertrevlig, gjorde mig liksom varm i hjärtat. Och som plus på det har jag sedan förra intervjun blivit vän med Hans Olsson Brookes, men vi ses väldigt sällan, så förutsättningarna kunde inte varit bättre.
Så här kommer två klipp från intervjun så ni får ta del av den härliga stämningen. :)

Först en teaservideo med lite bilder från "fotosessionen"!


 

Inga kommentarer: