fredag 11 januari 2008

Mer material kommer

Oj, nu blir jag helt stressad här (fast på ett bra sätt)! Mindre än ett dygn efter att jag lade upp första artikeln på Fozzie har fem underbara vänner redan länkat till mig, så nu måste jag sätta fart och lägga upp mer material. Jag kommer lägga upp så mycket material från gamla nummer av Fozzie som jag bara kan, plus nya artiklar när jag är färdig med dem: Säkert!, Shout Out Louds, The Wombats, Universal Poplab och Tokyo Police Club är på gång. En lite roligare design är också på väg…

Men tills jag fått upp allt det där kan ni ju läsa lite mer på mina fina länkande vänners bloggar (länkar till höger):

Christopher Hansby - göteholmiten som blivit min bästa Malmö-vän som jag kan göra allt med,

Anna & Frida Riklund - fina Anna som jag träffade precis när jag flyttade från Stockholm, men som i alla fall nu sitter där uppe och är min finaste bästis (och bloggar med sin syster),

Herr Martin Alarik - mannen som lärde mig vikten av att “en japanpress är ju alltid en japanpress”, som skrev i Fozzie ibland på 90-talet och som fixade så att jag fick min första eggstone-vinylsingel,

Conan the Librarian - min käre vän dubbel-Per som är den ende som lyckats med konststycket att gå från att vara mitt hatobjekt till att bli en favvokille,

Fashionista - coolaste tjejen som bloggar om både mode och böcker och fixar allt hon vill ha på ett sätt som är djupt imponerande (hej Jacob)!

Inga kommentarer: